تقدیر از دست اندرکاران نشریه Journal of Zoonotic Diseases دانشکده دامپزشکی بدلیل ارتقاء این مجله در جشن کتاب دانشگاه تبریز

تقدیر از دست اندرکاران نشریه Journal of Zoonotic Diseases دانشکده دامپزشکی در جشن کتاب دانشگاه تبریز

۰۲ آذر ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۹ کد : ۲۰۷۸۷ اطلاع رسانی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۷۶
طی مراسمی در جشن کتاب دانشگاه تبریز که در روز سه شنبه مورخ ۳۰ آبان ماه در تالار شهید شفائی دانشگاه تبریز برگزار گردید در حضور هیات رئیسه محترم دانشگاه و جمعی از مسئولان و اساتید پیشکسوت دانشگاه تبریز از دست اندرکاران مجله Journal of Zoonotic Diseases دانشکده دامپزشکی تقدیر شد.
تقدیر از دست اندرکاران نشریه Journal of Zoonotic Diseases دانشکده دامپزشکی در جشن کتاب دانشگاه تبریز

طی مراسمی در جشن کتاب دانشگاه تبریز که در روز سه شنبه مورخ 30 آبان ماه در تالار  شهید شفائی دانشگاه تبریز برگزار گردید در حضور هیات رئیسه محترم دانشگاه و جمعی از مسئولان و اساتید پیشکسوت دانشگاه تبریز از دست اندرکاران مجله Journal of Zoonotic Diseases  دانشکده دامپزشکی تقدیر شد. 
لازم به ذکر است مجله Journal of Zoonotic Diseases (https://jzd.tabrizu.ac.ir/) بصورت فصل نامه منتشر می گردد و در سال گذشته موفق به اخذ رتبه الف در بین نشریات وزارت علوم گردیده است و افتخار نمایه شدن در پایگاههای معتبر بین المللی Scopus و ISC و DOAJ , AGRIS - FAO را کسب کرده است. این نشریه با مدیریت دکتر احمد نعمت الهی بعنوان مدیر مسئول، دکتر منیره خرداد مهر بعنوان سر دبیر و دکتر فرزاد کتیرائی و دکتر یاسر جعفری به عنوان مدیران اجرائی و دکتر حسن صدری به عنوان ویرایشگر زبان انگلیسی فعالیت میکند.